آدرس 
وبلاگ جدید من : عبرت نیوز

پستهای جدید وبلاگ تازه من

بیایید هرگونه مصاحبه وهمکاری و شرکت در برنامه ها صدا و سیما را تحریم کنیم .



امروز رییس مزدور صدا و سیمای حکومت اسلامی در گردهمایی مدیران آن سازمان پروژه مردم فریبی وحدت ملی !!! ( یارگیری و جذب آزادیخواهان توسط کودتا چیان ) را راهبرد برنامه های آینده صدا و سیما اعلام کرد و عنوان کرد بزودی برنامه هایی تولید خواهد شد که در آن از همه جناحها (از جناح کودتا چیان و از نفوذیها و مرعوب شدگان درون جبهه اصلاح طلبان ) برای طرح وحدت ملی !!!! دعوت و مصاحبه خواهد شد و در آن چگونگی شکل گیری حماسه پر شکوه 22 خرداد با شرکت 85 درصدی مردم و رای بالای 24 میلیونی آقای احمدی نژاد تحلیل و بررسی خواهد شد .
بهترین راهکار برای مقابله با این پروژه مزورانه حکومت اسلامی تحریم هرگونه مصاحبه و همکاری و شرکت در برنامه های صدا و سیما در همه حوزه ها از جمله برنامه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی و حتی ورزشی میباشد چون به کرات دیده شده است این سازمان غیر مردمی از مونتاژ مصاحبه ها و گزارشهای ورزشی و اجتماعی و.... در جهت ساخت برنامه های سیاسی ضد مردمی و آزادیخواهی استفاده کرده است .
پس ما آزادیخوان هرگز اجازه نخواهیم داد از چهره و گفتار مان در ساخت برنامه های فریبکارانه کودتا چیان استفاده شود و کسانیکه در این برنامه ها شرکت کنند یقین داشته باشند از چشم و دل مردم آزادی خواه ایران میافتند و منبعد به یک مهره سوخته تبدیل خواهند شد .